نرم افزار خاموش یا روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک - Auto PowerOn and ShutDown 2.8
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2929
نویسنده : Alireza

 

 

توسط نرم افزار Auto PowerOn and ShutDown میتوانید خاموش یا روشن شدن کامپیوتر خود را زمان بندی کنید. تا اگر پای کامپیوتر نبودید سیستم به صورت اتوماتیک و سر ساعت یا روز مشخصی خاموش یا روشن شود.

 

این نرم افزار امکان زمان بندی روزانه، هفتگی، و ماهانه را نیز دارد. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر روز آن را تنظیم کنید. یعنی فقط یک بار تنظیمات مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و آن را ذخیره میکنید. سپس این نرم افزار عملیات مورد نظر را طبق زمان بندی در کامپیوتر شما انجام میدهد.

 

علاوه بر خاموش و روشن کردن، کارهایی مثل Standby, Hibernate, Logoff نیز توسط این نرم افزار به صورت اتوماتیک قابل انجام است.



 

 

این نرم افزار امکان هشدار دادن به کاربر را نیز دارد. یعنی میتوانید آن را تنظیم کنید تا سر ساعت یا روز مشخصی آلارم بدهد. این قابلیت مثل Reminder موبایل است و میتواند برای یادآوری کارها بسیار مفید باشد. شما میتوانید فایل صوتی یا آهنگ مورد نظر خود را به نرم افزار معرفی کنید تا سر ساعت آن را پخش کرده و به شما موضوعی را یادآوری کند.

 

توجه داشته باشید که امکان روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر، بستگی به این دارد که بایوس کامپیوتر شما از این قابلیت پشتیبانی کند یا خیر. چون زمانی که کامپیوتر خاموش است تنها چیزی که میتواند به صورت خودکار باعث روشن شدن آن شود تنظیمات بایوس است. در واقع این نرم افزار برای روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک، ار تنظیمات بایوس استفاده میکند. البته خود این نرم افزار امکان تست این موضوع را دارد و به شما خواهد گفت که سیستم تان از این قابلیت پشتیبانی میکند یا خیر.

 

 

نرم افزار خاموش یا روشن کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک، Auto PowerOn and ShutDown 2.8 رااز بروز ترین سایت برای همه دانلود کنید:

 

دانلود با حجم 3.1 مگابایت

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , کاربردی , سایر نرم افزار های کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر، دانلود نرم افزار، نرم افزار خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر، نرم افزار خاموش شدن خودکار کامپیوتر، نرم افزار Shutdown اتوماتیک، نرم افزار شات دان اتوماتیک، نرم افزار شات دان، نرم افزار شات داون، دانلود نرم افزار خاموش شدن خودکار رایانه، دانلود نرم افزار خاموش کننده کامپیوتر، برنامه خاموش شدن خودکار کامپیوتر، نرم افزار اتو شات دان، دانلود نرم افزار اتو شات داون، نرم افزار روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر، دانلود نرم افزار روشن کردن خودکار کامپیوتر، نرم افزار زمان بندی برای روشن یا خاموش شدن خودکار سیستم، دانلود Auto PowerOn and ShutDown، ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: